Jag tog lite bilder i Örebro

2009-08-15 | 23:52:17
Tjoho.

Jag är inte död, jag har bara inte orkat skriva här förrän nu. Har inte haft tid heller för den delen. Kom i allafall hem i går efter att ha varit borta i typ tre dagar. För er som inte vet så har jag varit i Örebro på Gustavsviksbadet. Åker dit varje år och har gjort det sedan jag var.. yngre. Vet inte exakt hur många år men det är många. :)

Tänkte testa en ny grej nu, som innebär att jag lägger in fler bilder och skriver lite text, i stället för en massa text som ingen ändå läser och typ.. EN bild. Jag tror det blir bättre så. Här är i allafall några bilder jag tog när jag var borta (obviously.)

Vi stannade och fikade vid en rastplats efter ungefär halva sträckan.

På samma rastplats står detta flygplan. Tycker det är superhett.

Vi stannade en gång till, och hamnade då vid denna borg (turistbyrå).

Jag sträckte lite på benen och passade på att sola.

Framme på campingen. Vi bodde i en sånhär stuga. 20 kvm. Mysigt!

Fick köpa en ny bikini eftersom jag glömde mina egna hemma. Haha.

Gick runt lite i Gallerian på kvällen.

När vi skulle åka hem satt jag och Tilda en stund i Servicehuset.

Jag älskar servicehuset. Typ min favoritplats på hela campingen.

Hängde lite i "sminklogerna".

"Levande barn". Tyckte den var rätt kul. Brukar ju stå "lekande barn".

Hade fin utsikt när vi stannade på  ett ställe och åt på vägen hem.


Som ni märker så har jag inte tagit några bilder inne på själva badet. Och det är av den enkla andledningen till att jag inte vill ta med mig mobilen in på badet eftersom den kan bli stulen. Och vem orkar ta fram kameran när man åker grejer? Kan i allafall visa en bild på hur det ser ut där inne, för dom som inte varit där. Looks nice, huh?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så jävla nice vare <3

2009-08-16 @ 00:54:22
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: sveinung

Awww, fine bilder :) Så ut som dere hadde det gøy ^^

2009-08-17 @ 22:09:26
URL: http://www.leptir.wordpress.com
Postat av: Zudden =)

Det ser ut att ha varit skönt där då!

Jag har ju inte följt din blogg så jag bara undrar var ni var någonstans? Du kan skriva på msn om du vill eller här om det går, vet inte mycket om det. xD

2009-08-24 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics