Ny design?

2009-08-23 | 14:37:14
Sitter här och funderar på om det kanske börjar bli dags att göra en ny design på bloggen. Har trots allt haft samma sedan jag startade i maj. (Just for the record, när jag säger att jag ska byta design så menar jag ingen stor förändring.) Det har jag alldeles för lite skills till. Men ja, kanske kan ändra bakgrundsfärgen och göra en ny banner, or something. Alltid något, haha? Nej, gud var tråkig jag är. Men seriöst det är typ allt jag klarar av. Vi får se vad som händer, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tycker allt du kan köra på det! Nu har du ju all tid i världen också, haha. Men gör den inte snyggare än min bara. =D

2009-08-23 @ 17:05:53
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: ellen

Tips: www.designadinblogg.se ;D

Tack vare den sidan ser min blogg rätt bra ut :)

2009-08-23 @ 20:58:24
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics