Stickat hos Gina Tricot

2009-08-29 | 14:18:26



Jag har väl egentligen aldrig varit sådär jätteförtjust i stickade, stora tröjor. Tycker det påminner mest om vad man var tvungen att dra på sig om hösten/vintern som barn när man skulle ut och leka. Det är inte direkt vackert, eller känns speciellt uppklätt. Men när jag fick syn på Ginas annons för stickade tröjor för 149 kr, så bara "poff", ändrades min uppfattning radikalt.

Tröjorna på bilden ser ju faktiskt riktigt snygga ut. Nu vet inte jag om det beror på att modellen kan bära upp dem väldigt bra, men jag tror nog att jag skulle kunna få för mig att köpa en sån bara för att testa. Dom ser faktiskt ruggigt mysiga och bekväma ut. Dessutom har jag ju redan köpt de lackleggings (som också dom syns på bild) från Gina Tricot. Så då ser jag ju i allafall ett sätt jag skulle kunna matcha den på.

Dock är jag nog lite sent ute, då dessa tröjor verkar vara gillade av många fler. Verkar vara sjukt populära eftersom de nästan är slutsålda i alla färger. Tex på Ginas hemsida finns de bara kvar i 4 färger. I går kväll när jag kollade in fanns den i betydligt fler. Hade väl egentligen mest viljat ha den färgen som modellen har på första bilden i annonsen (beigerosa?), men whatever. It's gone. Eller kanske finns den kvar i vissa butiker fortfarande?

Här är i allafall de fyra färger som finns kvar på webbshoppen. Funderar på den vita, kanske? Alla funkar väl egentligen så.. spela roll.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mys! =D Gillade med färgen på den första

2009-08-29 @ 14:48:24
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics