Vad jag köpte

2009-08-26 | 15:56:40
Kom på att jag bara visade kläderna jag provade i går, och inte vad jag faktiskt köpte. Försökte ta bilder i gårkväll men ljuset sög, så jag väntade tills i dag. Trots att jag provade typ hundra plagg sammanlagt, slutade det faktiskt med att jag bara köpte tre. Och alla tre på Gina dessutom. Men har man en favoritaffär så har man. ;)

Cremefärgad cardigan i XS, 299:- och svarta lacktights i XS, 149 kr. Hade iofs redan ett par typ lacktights, men dessa var blankare än dom andra.

Vit top med svart tryck i S, 129 kr. (Fanns ej i XS, men får ha den lite oversize). Nu när den är lite längre kan jag ha den till leggings. Smart!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Really nice asoo =)

2009-08-26 @ 16:17:02
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Från Gina huh? ;D

2009-08-27 @ 21:28:47
URL: http://ellencarlsooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics