Gott nytt år!

2009-12-31 | 13:26:05

Sista dagen av 2009 nu. Gud, vad tiden har gått fort. Jag minns förr när man var liten..då tyckte man att ett år var skitlångt. Så känns det inte nu när man blivit äldre precis. Nästa år fyller jag 20 år dessutom. Hemska tanke! (Fast jag fyller ju i och för sig rätt sent på året, i augusti. Så det är okej).

En sak som lättar upp stämningen dock, är att det är snö ute. Mycket av det också. Och 10 minusgrader. Woho! Jag minns inte senast jag firade varken nyår eller julafton med snö. I år fick jag vid båda tillfällena. Helt underbart. Snö gör verkligen skillnad, varesig man tänker på det eller inte. Det blir både ljusare på kvällarna, mysigare och helt klart mer stämningsfullt. Som det borde vara.

Nu sitter jag här och dricker en kopp te (sen frukost) och försöker planera dagen. Känner mig något stressad, men det hör väl till? Ska i allafall strax gå och göra mig i ordning och sedan drar jag i väg för nyårsfirande. Ska bli kuligt.

Önskar alla en jättebra dag och ett gott nytt år! See you next year! :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gott nytt år! :D

2009-12-31 @ 18:05:08
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott nytt år! :)

2009-12-31 @ 18:37:48
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics