Stor och liten

2009-12-15 | 22:21:05


Bad min pappa köpa en ny burk med Nutella till mig förut när han skulle handla, eftersom den jag har nu börjar ta slut. Han gick och handlade och jag tänkte inte så mycket mer på det. Men så för en stund sedan när jag höll på att göra kvällsmat så öppnar jag skafferiet och får syn på en jättestor burk. Jag var tvungen att titta på den en gång till för att fatta att den inte var i den vanliga storleken.

Tydligen så fanns det inga små (normalstora) burkar i affären. Så det fick bli en stor i stället. Haha. Men det har ju inte jag något emot om man säger så. Denna kommer räcka länge, länge. Och det är ju bara bra eftersom jag älskar Nutella. Äter det typ hela tiden, huhu.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan aldrig slå mitt köp av nutella! :o När vi var i Tyskland kunde man köpa en 5Kg stor Nutella burk (Y) Hehe... den köpte man ju såklart :D

2009-12-16 @ 09:10:15
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahaha. Efter en vecka i Säfsen är den säkert slut, ohja. ;)

2009-12-16 @ 09:38:15
URL: http://mathilas.blogg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics