Bilder från i fredags

2009-07-19 | 03:15:16

Tyckte att föregående inlägg blev på tok för långt för att dessutom lägga till bilder, så jag tänkte att jag tar ett inlägg för sig med bara bilderna från min fredag i Trollhättan och Fallens dagar. Vill du veta mer om det och vartifrån dessa bilder har en koppling, läs inlägget innan detta.


Tänk dig vad det brusar när flera ton vatten forsar ner för bergen.

Åt en sen middag på Max.

Gick till en park.


Jag uppe i utsiktstornet. Man hade utsikt över typ hela älven.


Hittade en stor propeller(?) som jag ville posa vid.

På bryggan med cola, musik och trevligt sällskap.

Man ser inte så bra men det vita är vatten som forsar.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Ja aboslut!



Tihi, mys!

2009-07-19 @ 03:28:13
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics