Disney Channel

2009-07-04 | 19:22:27

I morse gjorde jag någonting som jag inte har gjort på flera år. Jag minns helt seriöst inte sist jag gjorde det. Jag satte mig framför tvn.

Fastnade på Disney Channel och kollade först på Hannah Montana och sedan två avsnitt av The Suite Life of Zack & Cody. (Vet att det är barnprogram men det skiter jag i. Jag får vara barnslig om jag vill).

Jag har aldrig varit någon direkt tv-människa. Jag föredrar datorn framför tvn, liksom. Om jag ser på tv så är det oftast på kvällarna när det är någon bra film, eller någon av de tvserier jag följer. Men dit gick jag i allafall i morse. Och det kändes.. bra? Jag tror faktiskt att det kommer bli mer tv-tittande för min del nu, efter att vi fått digitalboxen installerad. Nu kan jag äntligen titta på de kanalerna jag aldrig fick som barn, haha.

Hoppas bara det inte går till överdrift. Jag menar.. vad jag vet så ska ju inte jag gå i skolan nu efter sommaren. Jag ska bara läsa in två kurser på komvux. Fattar ni hur mycket extra fritid jag kommer att ha? Kan se mig själv sitta där framför tvn dygnet runt och äta chips. Varje dag. Usch, hoppas verkligen det inte blir så. Det tänker jag inte tillåta! Jag får försöka skaffa mig ett extrajobb också så jag håller mig borta från tvn (och datorn).


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahaha ja precis! Som jag sade. Vi kommer finna dig sittandes vid tvn dygnet runt (:

2009-07-04 @ 20:12:41
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha bra komentar "Jag får va barnslig om jag vill." :)

2009-07-05 @ 20:08:59
URL: http://ellencarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics