Kvällspromenad

2009-07-15 | 22:35:45

Kände att jag kanske har ätit lite för mycket i dag (först på stranden där jag var tidigare då jag åt mackor, kakor och bullar, och sedan på grund av dagens middag: tex mex). Detta löste jag genom att ta en lång kvällspromenad. Stannade dock på vägen dit och tog en mjukglass. Men på grund av detta lade jag faktiskt till några hundra meter på promenaden. Hehe.

Var borta i några timmar och tog lite bilder med mobilkameran (som råkar vara min enda kamera för tillfället.) Gick förbi en sjö bland annat (eller ja, i stort sett runt hela). Det var jätteskönt väder, fast lite blött här och där eftersom det har regnat. Luktade jättegott i allafall, tack vare regnet. Satte mig på ett berg och kollade på solnedgången också. Början av den i allafall.

Kom hem för en stund sedan och möttes av att mamma bakat blåbärspaj. Så det blev ännu mer onyttigt. Men ja, det gör inget. Brukar inte gilla blåbärspaj men denna var god.

En tallrik gröt + 3 mackor + 1 bulle + 3 kakor + tex mex + mjukglass + blåbärspaj = JEEZ.

Bilder från min lilla "utflykt":






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahahah jag trodde det var en hund nere i det vänstra hörnet på den sista bilden, som sitter och kikar fram! Nosen där, och så ser man ett öga. Haha, sött

2009-07-16 @ 01:27:20
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics