Nytt mobilbatteri

2009-07-31 | 16:58:36
För några dagar sedan upptäckte jag till min stora förskräckelse att min mobil inte gick att sätta på. Den reagerade inte över huvud taget, trots att jag både laddade den och slog på den. Den har varit seg förr men denna gången var det värre än någonsin. Jag har alltså varit mobillös i ca en vecka nu.

I natt gjorde jag ett sista återupplivningsförsök och tro det eller ej men det fungerade! Fatta vad glad jag blev. Vilken lättnadskänsla. Hade redan börjat fundera på att köpa en ny och allt. Men nu slipper jag det. Som tur är!

Mitt batteri har varit ganska dåligt på sistone och har i stort sett bara räckt i en dag innan det blev urladdat. Så jag köpte ett nytt batteri i dag så nu ligger mobilen på ladd med det nya. Batteriet kostade 670 kr. Tycker de är lite dyrt men men. Allt ordnade sig till slut. Det brukar göra det :)



Btw kolla mina fina naglar. Man ser väl inte så bra hur de ser ut där men de har börjat bli rätt långa nu och så har jag på det nya ljusrosa nagellacket jag köpte häromdagen. I like!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Snyggt nagellack! Gillar färgen :) Vart va de du köpte de?

2009-07-31 @ 17:14:12
URL: http://ellencarlssoon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Härligt att det löste sig med mobilen duu. =)

2009-08-02 @ 02:43:49
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics