Thaimat

2009-07-04 | 21:07:37
Dagens middag fick bli Thaimat. Som vanligt tog jag favoriten Satay Ayam (ris med jordnötssås, kycklingspett och en mix av vitlök, ananas och gurka bredvid). Åt upp allt på tallriken. Antar att jag var hungrig. Gott var det i allafall.

Hade en trevlig dag på stranden i dag igen. Det var extremt mycket folk. Visst brukar det vara ganska fullt varma dagar som dessa, men i dag var det värre än vanligt. Kan ju bero på att det är lördag och alla är lediga. Var oroliga om vi skulle hitta någon plats att ligga på eftersom det var fullt på parkeringen. Som tur var fick vi en plats. Och inte vilken plats som helst. Vi fick den platsen vi brukar lägga oss på (oftast) även när det inte är fullt. Så det var bra.
 
Badade två gånger. Även i dag kunde jag ligga kvar i vattnet och bara njuta. Jag och Tilda skuttade runt i vågorna och försökte stå på händerna. Jag måste ännu en gång passa på att berömma vattnet. Det var verkligen bara såå skönt! Det kändes nästan som att vara utomlands. Vattnet var varmt och vågorna var riktigt höga fram emot eftermiddagen. Jag fick typ tillbakablickar från förra sommaren då jag var i Tunisien. Det var samma feeling i dag. Bästa badet på länge!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahahahh vi i vattnet alltså xD

2009-07-04 @ 22:17:57
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Leia

Sååå gott!

2009-07-06 @ 13:45:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics