16 Juni

2009-06-16 | 20:51:14

Nu är det en kort paus i Paris Hilton's my new BFF så jag passar på att gå hit och skriva lite. I dag har jag varit nere på stan med familjen en snabbis (hann bara vara där i en och en halv timme). Vi var där för att handla lite bröllops-relaterade saker. Vi är nämligen bjudna på bröllop den 19:e, dvs på midsommar, eftersom min morbror Michael och hans flickvän Anette ska gifta sig. Så i dag var det dags att köpa lite sista minutengrejer som tex kläder att ha på sig och en present. Däremot var det ingen panik för mig eftersom jag redan vet vad jag ska ha på mig. Men det var kul att följa med i allafall.

Det blev ganska stressigt eftersom allt stängde så snabbt, men vi lyckades i allafall få tag i det vi skulle ha, inklusive present. Det fick bli en grön salladsskål i glas med tillhörande "bestick". Minns inte vad den kostade men den var rätt snygg. Och dyr. Jag lyckades så klart också köpa saker trots att jag bestämde innan vi åkte att jag inte skulle köpa något. Se hur det gick. Hittade i allafall ett par svarta strumpbyxor och en svartvit miniklänning.

Jag kommer nog att bo framför tv:n i kväll. Först och främst kollar jag ju på Paris Hilton's my new BFF nu, och sen efter det kommer det ett dubbelavsnitt av Desperate Housewives. Tycker det är synd att det är säsongavslutning. Det känns lite konstigt att veta att man inte kommer sätta sig varje tisdag för att kolla på det nu på ett tag. Kommer sakna det. Och sen senare i kväll ska jag och Tilda fortsätta kolla på åtminstone 2 avsnitt av The OC, som vi ju börjat se från början igen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

OC <3

2009-06-17 @ 00:57:58
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: jenny

SVAR; Ja precis!:)

tack så mkt :)

2009-06-17 @ 17:41:41
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics