6 km

2009-06-19 | 02:02:29

Sex kilometer. Så långt har jag gått i dag. Eller ja, egentligen har jag väl gått mer om man räknar med alla steg jag tagit fram och tillbaka till kylskåpet, mellan mitt rum och andra rum osv. Men jag har gått åtminstone 6 kilometer i dag när jag var ute i skogen och vandrade.

Kom i väg rätt sent och var väl inte uppe förrän halv sju (kväll). Och vandringen tog ett tag eftersom jag är långsam och jag ville stanna och titta på saker (och fika). Var hemma någon gång efter tio.

Testade OLW's "Mini Mellan". Det är en slags mellanmålsmix som säljs i små påsar, som finns i typ.. några olika smaker. Den jag hade var med jordnötter, honungsrostade jordnötter, cashewnötter och russin. Det var första gången jag smakade och det var faktiskt väldigt gott. Perfekt mellanmål. Kommer att köpa det igen, garanterat.




Okej, riktigt så nyttig var jag faktiskt inte. Det blev en kexchoklad också.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin liten promenad vare, och jag kunde inte sluta prata om onödiga saker, hihi. ;);)

2009-06-19 @ 02:20:39
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar: Tack så jätte mycket :)



Glad midsommar! :D

2009-06-19 @ 11:00:20
URL: http://martiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics