Fikat

2009-06-17 | 20:38:17

Har varit en otroligt seg dag i dag. Känner mig typ helt död. Tror jag har huvudvärk eller något men kan inte riktigt sätta fingret på det. Kanske är en följd av att jag totalt har vänt på dygnet? Menar, jag går och lägger mig tidigt på morgonen och går upp mitt på dagen. Det är inget man känner av direkt, utan det brukar ta ett tag. Precis som när man ska vänja sig tillbaka efter sommarlovet och börja gå upp klockan 7 igen för man ska till skolan. Då kommer tröttheten först några dagar efteråt, när man tror att man har "kommit in" i det. Men icke! I vilket fall är det ingen trevlig känsla. Men det brukar också gå över snabbt.

Har i allafall lyckats ta mig ut utanför hemmet och åkt upp till mormor och morfar och fikat. Var där runt sex, sju-tiden. Var ganska trevligt. Mormor hade som vanligt gjort mackor och bakat. Alltid något nytt när man kommer upp.


Dessa kakorna var skitgoda! Åt flera stycken. Lagom onyttigt sådär.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mys=)

2009-06-17 @ 21:17:32
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics