I love Eco

2009-06-08 | 12:55:00
Sitter här just nu framför datorn med en kopp ekologiskt te och njuter av min första riktiga sommarlovsdag. (Lördagen och söndagen räknas typ inte för jag hade ändå varit ledig över helgen.) Så egentligen är detta den första dagen jag är ledig på grund av att mitt sommarlov har börjat. Och det känns jättebra. Däremot har jag börjat få ont i halsen, och min tandställning förstör min tunga. Tandställningen kan jag väl inte göra sådär jättemycket åt. Jag har vant mig vid smärtan efter ca 2 års bärande av den. (Borde inte jag få ta ut den snart?!)  Men jag tänker i allafall försöka skynda på tillfrisknandet av mitt halsont genom att dricka mängder av te med honung i. Detta är egentligen inget ovanligt eftersom jag är beroende av te och redan dricker det så ofta som möjligt. Men men, man kan ju alltid hoppas att det ger resultat ändå.
 

Just nu har jag fastnat för ICA's egna märke "I love Eco" och deras te. Drack det första gången i förrgår när jag var uppe i Ragnerud och jag föll direkt. Extra gott blir det med en eller två skedar honung. Grr.
Trackback
Real Time Analytics