I'm back

2009-06-07 | 21:38:23

Tänkte börja detta inlägget med att skriva "Har precis kommit hem från Ragnerud..." men sedan kom jag på att det inte riktigt stämmer. Och jag känner inte för att ljuga. Jag har faktiskt varit hemma ett tag nu. Men det är först nu jag har lust och tid att skriva här.

Jag är i allafall hemma nu igen, om det var någon som saknade mig. Har haft en väldigt mysig och rolig helg i Ragnerud med familjen. Vi har spelat kort, skrattat, pratat, ätit gott (och mycket), spelat minigolf,  shoppat, varit runt i olika städer i Dalsland, myst och bara tagit det lugnt. Man hinner med rätt mycket på 3(2½) dagar egentligen.

Men eftersom jag är rätt trött nu (blev rätt sena nätter och tidiga morgnar) och bara tycker det är skönt att vara hemma igen hos alla bekvämligheter (dator och tv främst), så vill jag komma in i den normala vardagen igen. Så jag skriver och berättar mer om hur min helg har varit i morgon. Slänger kanske in en bild eller två då också.

Jag är medveten om att det verkar som att jag skjuter fram allting eftersom jag fortfarande inte har visat vad jag shoppade i torsdags som jag sa att jag skulle visa, och eftersom jag inte har skrivit om min studentdag ännu. Och nu kommer som grädden på moset detta som jag även skjuter fram tills i morgon. Men det har bara varit så mycket och jag har inte haft tid helt enkelt. Jag är bara människa, damnit. :)

Ska försöka hinna med både att skriva om det ena och det andra i morgon, och eftersom jag har fått sommarlov nu så är jag ledig och borde ha tid nog att hinna med allt. Har inget inplanerat i morgon, nämligen. Så jag är 99% säker på att det blir som jag säger denhär gången, for a change. Wow.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skönt att vara hemma igen, men FAN vad roligt vi hade. :)

2009-06-07 @ 21:55:21
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa, synd att det var så kort tid. Men men vi har hela sommaren på oss nu så :)

2009-06-08 @ 00:37:04
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics