Okej, seriöst nu då

2009-06-11 | 13:24:13

I bland måste man fatta viktiga beslut, och det har jag gjort i dag. Från och med nu ska jag allvarligt försöka minska texten i mina inlägg, eftersom det helt enkelt bara blir för tråkigt. Om jag råkat skriva ett långt inlägg kommer jag i fortsättningen försöka minska ner och minska ner tills det blir kort nog att folk orkar läsa det. It's not gonna be easy, men jag kan nog klara det med en stor portion vilja. Let's go.

Ps: Det kommer självklart finnas undantag.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vill du skriva mycket så gör det. Jag läser iallafall allting, och det gör säkert alla andra som är intresserade av dig och ditt liv. Annars hade de väl inte ens besvärat sig med att ens besöka din blogg? :) Om du väljer att skriva mindre för att du tycker det själv är jobbigt och du känner dig tvungen att berätta allt i detalj annars, korta ner de. Jag läser oavsett! ;)



SOMMARLOV WOHO!!!!!!1

2009-06-11 @ 13:34:21
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

men vem bloggar du för egentligen?

haha du ska ju skriva som du tycker o blogga som du vill göra..

2009-06-11 @ 14:54:04
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Galning

Skriv mycket!!!!!! FTW!

2009-06-11 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics