Salty

2009-06-23 | 21:47:53

Åkte ut till havet vid halvtre-tiden och spenderade sedan några timmar på stranden. Bredde ut en filt på gräsmattan, läste tidningar, tittade på folk och åt mina medhavda muffins som jag och Tilda bakade i går. En rätt typisk stranddag, don't you think? Det var väldigt varmt också, så det var bra. Jag har aldrig varit direkt bra på att ligga och pressa, eftersom jag blir rastlös efter 10 minuter och vill upp och röra på mig. Men ändå, man får lika mycket färg för det. Om inte bättre.

Var duktig och doppade mig en gång också, trots att det var ganska kallt och vågigt. Andra gången jag badar i sommar. Vad är detta egentligen? I vanliga fall brukar jag ha badat många gånger vid dethär laget. Men man får väl skylla på vädret. Det har ju varit konstant regn nu i typ två veckor. Men nu kommer solen! Och det ska tydligen vara fint väder hela veckan så det blir utgång i morgon också. Fast till en sjö, kanske. Vi vill ju inte att det ska bli för enformigt.

Nu sitter jag här och känner mig rätt.. jag vet inte.. salty? Ni vet, när man har badat i saltvatten så liksom känner man det på huden och sånt. Det liksom stramar och håret blir helt fuckat. Jag tror jag ska hoppa in i duschen en sväng. Till och med luktar salt. Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nice :)

2009-06-23 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics