Sleeping with the enemy

2009-06-27 | 20:57:59
Blev en stranddag i dag. Har tillbringat väldigt många dagar på beachen den senaste tiden men det är ju ändå sommar så vad kan man förvänta sig? I dag var det varmare i vattnet än vad det var i förrgår i allafall, så jag kunde bada. Badade tre gånger sammanlagt. Trodde bara det skulle bli att doppa sig, men jag kunde till och med ligga kvar och guppa i vågorna en stund. Lite senare på dagen kom även Daniel och Linda och anslöt sig till oss. Dom hade thaimat med sig och gud, vad jag blev sugen. Det luktade så himla gott! Själv hade jag salamimackor med mig, haha.

Nu vid nio börjar en film på trean som jag ska se; Sova med fienden. Det är typ en amerikansk thriller från 1991 med Julia Roberts. Minns att jag såg den i ettan (gymnasiet då) på en svenskalektion. Den var rätt bra tror jag. Ska se den i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Visst blev man sugen när man fick känna lukten av deras thaimat?!



Bra film vare. :)

2009-06-27 @ 23:28:45
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics