Tagit Studenten!

2009-06-05 | 17:47:55


För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeeen! FYFAN vad jag är bra! :)

Då var det alltså gjort. I dag har jag tagit studenten och det känns helt sjuuukt. Det är ju liksom något man bara gör en gång i sitt liv. Har haft världens bästa dag och jag tror inte att den skulle kunnat bli mycket bättre. Är helt i extas nu. Allt känns helt underbart och fantastiskt. Vet knappt vart jag ska ta vägen ens.

Eller jo.. jag åker med familjen till Ragnerud (Dalsland) nu över helgen och bara tar de lugnt och shoppar och badar. Ska bli skönt att komma bort från all stress som varit den senaste tiden. Nu har jag fått sommarlov, och nu ska jag njuta.

Jag ska i stort sett bara packa nu och sen så drar vi. Jag får skriva om min fina studentdag när jag kommer hem på söndag kväll. Eller så skriver jag det på måndagen. I vilket fall.. jag SKA skriva om det någon gång. Om du bara väntar lite.

Ja, jag har lite bråttom nu men vill bara tacka alla underbara människor som har varit med och gjort dagen ännu bättre, och min klass som har fått stå ut med mig i tre hela år. Tack!

Ses på söndag/måndag, ciao ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wiho grattiiiiiiiis! =DDDD

2009-06-07 @ 21:32:27
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics