The Girls Next Door

2009-06-10 | 22:44:45


Kollade precis på det sista avsnittet av Girls of the Playboy Mansion/ The Girls Next Door. Har kollat på den serien väldigt många gånger. Har inte följt den slaviskt men har liksom sett ett avsnitt då och då när jag har kommit att tänka på det.

Jag minns första gången jag skulle kolla på det. Då trodde jag faktiskt inte det skulle vara sådär jättebra. Men det är ganska roligt att kolla på egentligen. Om man är lättroad som jag. Och dom har väldigt kul personligheter också. Speciellt Kendra. Hon är nog min favorit av de tre tjejerna. Känns nästan lite synd att ingen av dem bor kvar längre. Men det är ju deras liv och dom visste nog själva att dom inte skulle kunna stanna där hela sina liv.

Det som var speciellt med detta avsnittet var att de hade ett filmteam hos sig som spelade in filmen "The House Bunny", med Anna Faris i huvudrollen. Både Kendra, Holly, Bridget och Hef var med i korta scener och det filmades rätt mycket på "the mansion". Det tyckte jag var jättekul eftersom jag har sett den filmen typ två gånger så nu fick man liksom se bakom kulisserna och sånt. Och sen åkte dom till studion också. Ja, det var spännande faktiskt. Fick lust att se filmen igen nu bara för det, haha. Den är rätt töntig men underhållande.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jag har shoppat och fixat massa :D hihi tack så mkt <3



Ska vi lägga till varandra på bloglovin ? :)

Lägg till mig så lägger jag till dig ;D

2009-06-10 @ 23:13:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det programmet är kul, och filmen är för rolig. :)

2009-06-10 @ 23:19:37
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics