Bränt mig

2009-05-30 | 18:43:18
Nu är jag hemma igen. Shit, det blev längre tid på stranden än vad jag trodde. Nu har jag i allafall varit ute i några timmar och fått sola lite. Jag har varit ute flera gånger tidigare veckor men då lyckades jag typ inte få någon färg. Var därför rätt blek när vi åkte ut. Men det har det blivit ändring på. Har fått massa färg, bränt mig också tror jag. Fast det gör inte så ont. I början ser det ju alltid lite extra mycket ut, men det blir säkert fint när det lägger sig.

Jag badade inte. Däremot gick jag ner till vattnet ett flertal gånger och doppade fötterna. I bland satte jag mig även på knä och i det sista så sprang jag flera gånger fram och tillbaka på det grunda så det skvätte över hela mig ändå. Så jag har TYP badat. Nejmen, det får vänta till nästa helg. Då hoppas jag det blivit varmare i vattnet.

Eftersom klockan är närmare sju nu, betyder det att det är lite för sent för att påbörja något nytt enligt mig. Detdär med att träffa Ellen känns inte så värst aktuellt. Både beroende på tiden och på att jag är rätt död nu efter så många timmar i solen. Det tar på krafterna alltså. Har bara ätit kakor och mackor sedan i morse. Är rätt hungrig nu men tror det blir mat snart.

Jag är sämst med bilder som vanligt men här kommer i allafall två. När ni ser bilderna förstår ni nog också varför jag så sällan lägger in. Det är ingen direkt bra kvalité, men det är ju en mobilkamera också så det får vara som det är. Man ser ju vad bilderna föreställer i allafall. Take it or leave it.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Smygfotar du halvnakna människor på stranden? =)=)

2009-05-30 @ 19:11:40
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja faktiskt.

2009-05-30 @ 20:03:07
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics