Det får bli en stranddag

2009-05-30 | 10:40:19
Solen skiner och termometern visar på ca 20 grader. Har gått upp tidigt i dag (för att vara jag och för att vara på en helg) och ska bara äta frukost och fixa mig innan jag drar ut till stranden i några timmar.

Har snackat med Ellen och vi tänkte att vi eventuellt ska träffas senare i dag, om vi får tid över. Vet inte exakt hur länge jag stannar på stranden, men eftersom det inte är jag som kör bilen så har inte jag riktigt makten att bestämma när det blir hemgång. Och Ellen ska till Botaniska och sånt i dag. Så inget är bestämt ännu. Kanske hinner vi helt enkelt inte. Men det skulle vara kul att träffas en gång till innan hon åker hem.

Nu: sol, sand, strand, solkräm, bikini, läsk, kakor, klippor och kanske till och med bad. Det sistnämda skriver jag dock mycket tveksamt. Kanske doppar fötterna i allafall..(feg).

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var riktigt härligt på stranden, men FAN vad varmt alltså. :)

2009-05-30 @ 18:14:48
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

svar: Haha ja det kanske du kan. Eller så provar du med räkorna! =D

2009-05-30 @ 18:20:11
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics