Liseberg

2009-05-29 | 23:45:13

Var på Liseberg med Ellen förut. Ellen är en kompis som jag började prata med över internet. Först träffades vi på en norsk barn-och ungdomssida och började därefter prata över msn. Vet inte exakt hur länge vi har känt varandra nu men det är ett tag ;) Känns länge i allafall. Och nu är hon alltså här i Göteborg över helgen och hon valde att spendera fredagskvällen med mig!

Det kändes helt overkligt att träffa henne i verkligheten i allafall. Det var såklart lite stelt eftersom det var svårt att komma på vad man skulle säga. Det blir ju en helt annan sak att prata IRL än över tex msn. Man blir mer.. tillbakadragen(?) i verkligheten. Det är lite synd eftersom jag kände mig rätt tråkig. Men jag hoppas hon inte hade allför tråkigt, hehe. Jag hade i allafall jättekul den korta tiden vi ändå spenderade tillsammans.

Hon hade inte varit där på ett tag, och hade inte åkt det mesta så jag visade vad jag gillade och vi åkte typ bara dom "hemska" sakerna, tex Kanonen, Balder, Spin rock och Uppskjutet. Andledningen till att jag skrev "hemska" är inte för att jag själv tycker det alltså, för jag är en såndär som kan åka allt, och gärna flera gånger i rad. Men det är sånnadär saker som liksom "känns" när man åker dem. Stackars Ellen som var tvungen att åka allt vad jag ville. Nejmen hon verkar också vara en sån som gillar att åka på rikigt. Har aldrig förstått vitsen med att åka till Liseberg om man inte vågar åka något. Betala pengar för att stå och titta på. Boring? Yes.

Hursomhelst var det en lyckad kväll, och jag hade roligare än vad trodde jag skulle ha faktiskt. (Inte för jag inte trodde det då men..) Var rädd att det skulle bli superspänt men det gick bra. Det var mest i början det kändes lite ovant. Sen släppte det, typ. Jag är superglad nu i allafall.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

=)

2009-05-30 @ 00:24:03
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha ja du de va lite annorlunda kännsla xd Men kul var de i allafall! :D

2009-06-22 @ 21:06:11
URL: http://ellencarlssoon.blogg.se/
Postat av: Ellen

haahh de va kul ändå :D

2009-09-17 @ 21:00:30
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: ellenofcourse

Hahaha omg va sjukt fort tiden går :o snart 2 år sedan du lura med mig på de "hemska" karusellerna..

2011-04-01 @ 18:54:19
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics