24 oktober

2009-10-24 | 20:09:02

Har ägnat några timmar i dag åt att försöka ändra min bloggdesign. Är så skickligt trött på min nuvarande nämligen. Har haft samma utseende på bloggen ända sedan jag började blogga i maj detta året. Dags att byta nu liksom. Så nu var det sagt. Vet inte när den blir klar men jag ska fortsätta i morgon i allafall. Det räcker för i dag.

I övrigt har det inte hänt så speciellt mycket. (Därav den kassa uppdateringen på sistone.) Jag har inte gett upp. Jag har bara inte haft något att skriva om. Och om jag inte har det så låter jag bli. Tycker det är onödigt att uppdatera för ofta om inläggen ändå bara innehåller en massa tomt prat utan mening. Hellre lite mer sällan då, fast kanske mer informerande inlägg när jag väl skriver.

Åt precis middag och ska troligtvis se på film senare i kväll. Är sugen på skräckfilm, fast får nog böja mig för majoriteten i dag då jag för en gångs skull fick min vilja i genom i går, då vi såg på Mimic (som är en skräckis).

Dagens middag var Tacos. Vet att det kanske verkar som att jag äter det ganska ofta, men whatever. I love it! Man tror man ska tröttna när man äter det så ofta, fast det gör man inte. Inte jag i allafall. Aldrig i livet. Mums! Skulle kunna äta det varje dag nästan.



Förresten så gick ju Blog Awards 2009 på Tv400 nyss. Hade tänkt kolla på det, men det krockade med middagen och jag orkade inte stressa i mig maten. Så vi spelade in det i stället så ser jag det i morgon eller något. Blev chockad när jag såg att det bara var i en halvtimme. Men det får väl räcka då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det ska bli spännande att se din nya design.

Tacosen var smarre. <3

2009-10-24 @ 20:34:39
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics