Tungt bröd

2009-10-26 | 01:21:34

Nej, jag menar inte tunt. Jag menar tungt. Vi har köpt ett nytt slags bröd i dag (jag har i allafall inte sett den sorten förut). Det är två runda, tjocka bröd tillsammans i en plastpåse. Och det är tungt. Jag tror seriöst man går upp ett kilo på direkten om man tar en macka eller två.

I dag har varit en relativt lugn dag. Har sett ganska mycket på tv. Bland annat var det två avsnitt av Top Model. I det första var det mest bara en massa tillbakablickar av säsongen hittills, och i avsnitt nummer två var det som vanligt. London åkte ut. Förmodligen eftersom hon gått upp rätt mycket i vikt sedan första avsnittet. Och det är oacceptabelt eftersom det ingår i en modells jobb att hålla sin kropp i form. Men det gjorde inte så mycket. Hon var inte min favorit ändå.

Klockan nio började jag se filmen Love Actually, som faktiskt var riktigt bra. Har viljat se den länge nu och har alltid blivit lika "åh, den ska jag se!" när jag sett reklamen på tv. Men varje gång har jag av någon andledning lyckats missa den. Men inte denna gången inte.

Nu har jag precis kokat en kopp te (hallonte) och snart ska jag och Tilda sätta oss framför tvn igen och se på Freaky Friday. Blir väl typ sjuttioelfte gången jag ser den nu. Den är kul. Har även kvar lite Marabouchoklad från i går som jag tänkte doppa i teét. Älskar när det smälter. Morr.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, det där brödet alltså!



Love Actually vad bra. :)

2009-10-26 @ 01:25:07
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

var*



Eheh.

2009-10-26 @ 01:25:18
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Maya

Kollade också på "LA" har sett den förut men den är ju så söt :)

Speciellt på julkonserten :o

2009-10-26 @ 12:40:37
Postat av: Sanna

Love Actually är en finfin film :)

2009-10-26 @ 14:44:45
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Yeay, thanks :)

2009-10-27 @ 16:23:52
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics