090909

2009-09-09 | 20:39:42

I dag är det som de flesta redan vet, den 9 september 2009. Dvs att dagens datum skrivs som 090909. Egentligen är det väl inget speciellt med det. Det är bara en helt vanlig dag. Men jag tycker ändå det är rätt coolt med sånnahär datum. Speciellt coolt var det ju den 6 juni 2006 (060606). 666, alltså. Passande nog släpptes ju även den nya Omen-filmen just den datumen.

Har hört att det visst är många som väljer att förlova sig/gifta sig på sånnahär speciella datum. Kanske blir ett extra roligt minne, eftersom man kommer i håg det lättare. Smart drag för folk med dåligt minne då, så att de slipper glömma av bröllopsdagen och hamna i jobbiga situationer. Hehe.

Aja, i övrigt sitter jag just nu här och äter honungsmelon och väntar på att Efterlyst ska börja. Senare i kväll är det ju även Scrubs och Two and a half men, som jag brukar titta på. Har gjort det dom senaste kvällarna nu i allafall. Roliga serier, detdär. Två av mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-10 @ 00:07:34
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-10 @ 10:12:39
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag har precis startat en The Hills & The City Blogg.

Gillar du serierna kicka då in i min blogg=)

Ha en bra dag <3

2009-09-10 @ 16:15:15
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics