15 september

2009-09-15 | 16:39:38

Tidigare i dag var jag nere en kort sväng på stan och kollade i affärer. Har kommit på att det är ett väldigt bra sätt att dämpa den rastlöshet som ibland infinner sig när jag bara sitter här framför datorn timme efter timme. Provade bland annat lite kläder, skor och kollade på smink/hårprodukter. Köpte dock ingenting (igen).

Har precis ätit lunch/middag(?) bestående av snabbmakaroner och bacon. Tänkte nu åka till stranden en stund och läsa skvallertidningar. Jag älskar att bara ligga där och inte göra någonting. Det är typ det jag är bäst på.

Tilda är i Danmark i dag med klassen och jag är såklart jätteavundsjuk. Medieklasserna gör det varje år någon gång i början av skolåret. Så hon var där förra året också och ska dit nästa år igen. Fusk! Jag kanske skulle ha valt media i stället..


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej vad härligt! sola åt mig med, hehe. händer ikväll då? :)

2009-09-15 @ 17:19:12
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Yeay, Danmark var kul =D Tihi

2009-09-15 @ 19:26:38
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics