Det luktar köttfärs

2009-09-19 | 18:03:03

Åh, vad jag älskar när man känner hur det börjar lukta mat i från köket. Då vet man att maten snart är klar. Speciellt nice är det när man är hungrig, vilket jag är nu. Vi ska äta Tacos i dag (därav köttfärslukten).

Minns för ett tag sedan (typ i början av sommaren?) när vi åt Tacos typ en gång i veckan. Det var gött. Nu var det ett tag sedan jag åt det. Men jag antar att det är rätt bra att äta det sällan eftersom man uppskattar det så mycket mer då när man väl får det. Det är så himla gott!

För övrigt har jag varit ute vid havet i dag och tryckt i mig bullar och kakor. Daniel var även där en stund med Spike, som var rätt vild. Han satt inte still en sekund. Och han morrade och gnällde like oavbrutet. Hyperhund. <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mums, tacos! Spike är en sötiplutt<3

2009-09-19 @ 18:46:21
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Skulle givetvis inte sitta ihop, haha

2009-09-19 @ 18:46:39
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics