Jag har solat

2009-09-06 | 17:48:49

Blev väckt på tok för tidigt i dag efter att ha lagt mig så sent som jag nu råkade göra i gårkväll (eller i morse rättare sagt). Blev tillfrågad om jag ville följa med ut till havet i några timmar och sola. Sa ganska snabbt och reflexmässigt nej, eftersom jag visste att klockan var såpass "tidigt" för mig, och för att jag kände mig helt och hållet skittrött.

Men sedan kunde jag ju självklart inte somna om igen. Och när jag tittade ut genom fönstret och såg att solen lyste utanför och att det faktiskt verkade vara ganska varmt, kunde jag inte längre ligga kvar. Hade då ganska bråttom, eftersom jag inte ville vara den som alla ska behöva vänta på som vanligt. Så jag skyndade mig att klä på mig och packa i hop lite snabbt och lämnade sedan huset utan att ens ha ätit frukost.

Låg sedan på stranden i shorts och linne och solade (har fått färg!), läste skvallertidningar och åt bullar och mazarin. Det fick liksom bli min frukost. Var helt underbart varmt nästan hela tiden, och vi hade stranden i stort sett för oss själva. Ingen annan "vågar" väl chansa på att åka ut. Man är så inställd på att det bara regnar här varje dag, typ. Vi stannade i allafall i fyra timmar, innan vi kände att det fick räcka.

Nu har jag nyss kommit hem och sitter just nu och väntar på att middagen ska bli klar. Vi ska äta någon jättegod pastarätt med fläskfilé och basilika. Har bara ätit den en gång förr, men minns exakt hur den smakade. Himmelskt, alltså.

Vet inte vad som händer efter det. Men jag vet i allafall att jag hade tänkt börja se på den nya säsongen av Top Model, som börjar i dag. Den går klockan 19.00 (dum tid, tycker jag) på Kanal 3.


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, jag mår bara bra!

Hur var din helg? ♥

2009-09-07 @ 19:34:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics