My braces are gone

2009-09-01 | 18:44:09

Jag är fri! Min tandställning är borta, och jag kan se mina tänder igen. Och oh, så fina, raka och vita dom är. Blev supernöjd med resultatet. Ser ut som en helt ny (ok, överdrift) människa. Det känns skitkonstigt att inte ha en massa metall i munnen längre. Har gått omkring med ett leende i flera timmar nu. :) Kan inte sluta titta mig i spegeln.

Själva "ingreppet" när de tog bort den var ganska krångligt, men gjorde inte direkt ont. Förutom i början då, när dom ryckte loss den. Då kändes det som om dom körde in en skruvmejsel rakt in i tandköttet och vred om eller något. Men efter det var det lugnt. Dom typ slipade och polerade/putsade tänderna efteråt också så nu är de liksom lena och blanka. Sedan tog dom även bilder så de ska kunna jämföra före och efter. Tog nämligen bilder innan jag satte i den också. Fick se bilderna lite och shit, vad det har ändrats. Helt otroligt.

Tog som jag skrev i inlägget innan inga före och efterbilder själv, som jag kan lägga in här. Tråkigt kan tyckas, men jag orkar helt enkelt inte. Eller jo, jag försökte faktiskt lite på vägen dit men dom blev inge bra. Så det får vara som det är. Den är borta nu i allafall. Med eller utan bilder.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

YEAYS, SKÖNT =D

2009-09-01 @ 20:14:19
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics