Söskär

2009-09-01 | 19:04:03

Åkte som ni kanske förstår inte direkt hem när jag var klar hos tandläkaren. Det var typ 25 grader varmt och soligt, så jag bestämde mig för att åka ut till Söskär (en typ badplats vi brukar vara på sommaren i bland) och sola lite. Stannade där i ungefär två timmar. Det var några andra folk där och dom badade! Fattar inte hur dom kan bada nu. Jag kände på vattnet och det var svinkallt. Jaja, vinterbadare? Men uppe på land var det i allafall hur skönt som helst. Nästan så jag hade önskat att jag haft med mig bikini ändå. Inte lätt att sola i shorts och linne direkt. Men det fick gå.

Stannade och åt på Sibylla innan vi åkte ut till havet.


Det är ingen ide att jag solar, jag är fortfarande lika blek.




Doppade fötterna men kom inte mycket längre. Kaaaallt!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hah, mysigt på sista bilden där man ser dina fötter i vattnet så =)

2009-09-01 @ 20:15:18
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härliga bilder, vart riktigt sugen på hamburgare nu :o

2009-09-02 @ 22:39:01
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics