Stranden

2009-09-09 | 20:11:30

Blev hungrig vid runt fyra-tiden i dag och åkte då till Burger King i Spekeröd och åt en dubbel cheeseburgare, pommes och en ananasfanta. Gillar att dom har den Fanta Pineapple på BK. Det har dom ju inte på tex Mc Donalds. Den som är så god! Brukar nästan alltid dricka cola när jag äter ute, men finns den så tar jag hellre den.

Efter maten blev det till att ligga på stranden i några timmar och ja, jag hade tänkt sola men det blev inte så mycket solning. Blev rätt kallt efter ett tag. Men det hindrade inte oss från att ligga kvar och läsa skvallertidningar och fika (bulle).

Känns som att jag skriver rätt ofta att jag är på stranden. Men det är jag ju så det är väl inget konstigt med det. Speciellt nu den senaste tiden när det har varit sommar och sommarlov. På sommaren bor jag på beachen liksom. Kommer dock tyvärr bli mindre av det nu hädanefter får man anta, eftersom hösten är på ingång. Trååk!

Känns också ofta som att jag skriver att jag har ätit ute, vilket ju också det är något jag gör väldigt ofta. It's my life, helt enkelt. Skräpmat och stranden. Haha, nej inte riktigt men sjukt nära. But I love it! :) 

Jag är fortfarande rätt bruuun. Mohaha. (Är inte så röd som bilden visar.)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är mysigt vid havet. =)

2009-09-09 @ 20:53:47
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics