Svenska hollywoodfruar

2009-09-14 | 23:01:31
I dag hade den nya realityserien "Svenska Hollywoodfruar" premiär. Serien är mer som en miniserie, och kommer att sändas i fyra delar måndagar klockan 21.00 på Kanal 3. Och i dag var då det första avsnittet. Självklart var jag tvungen att kolla, eftersom jag älskar denhär typen av program.

Den handlar alltså om tre stycken svenska kvinnor som lämnat det lugna livet i Sverige för att leva ett lyxigt och glamouröst liv i Hollywood. Två av dem är gifta med rika gubbar, och den tredje är nyligen frånskild från en. Man får följa deras liv med allt från resor, shopping, kändisfester och skönhetsbehandlingar. Det är rätt underhållande, faktiskt. Såklart!

Även om det till och från verkar ganska jobbigt, så skulle jag nog ändå inte ha något emot att leva ett sådant liv. I allafall för en liten stund. För att prova liksom. Jag vill också gå på kändisfester, bo på lyxhotell och flyga privatjet! Vem vill inte?

Anna Anka, Agnes-Nicole Winter och Maria Montazami - hollywoodfruar

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bara bra. vad gör dudå? :D

2009-09-15 @ 07:42:46
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha, låter lite småskoj faktiskt.



Anna Anka? Huuh?

2009-09-15 @ 19:24:54
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics