Today is going to be a good day

2009-09-16 | 10:08:23

Wow, ser ni vad tidigt jag är uppe i dag för att vara jag? Brukar ju vanligtvis gå upp närmare ett-två tiden men nu är klockan bara tio och jag sitter redan här och har ätit frukost och sminkat mig. Vaknade vid nio och bestämde mig då för att gå upp. Ska försöka ställa om min dygnsrytm lite så att den blir mer normal. Tror jag tjänar på det faktiskt.

Jag hann inte vara nere på stan så himla länge i går eftersom jag blev meddragen ut till havet (något jag självklart inte hade något emot). Så jag tänkte ta igen det lite i dag genom att gå dit i dag igen. Och nej, det är inte enformigt. Jag ska gå till andra affärer i dag. Inte samma som jag var i går. Det hade varit enformigt.

Jag vet inte hur länge jag blir borta men jag kan ju blogga igen sen när jag har kommit hem. Eller i kväll.. eller i natt? Nej, jag bara skoja jag ska ju som sagt försöka lägga mig tidigare hädanefter. Får se hur det går..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, är det där du är... =)

2009-09-16 @ 11:45:17
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics