22 april

2010-04-22 | 23:42:17

Smart att skriva ett inlägg som heter 22 april när dagen nästan är över. Fast egentligen är det mest logiskt eftersom det är ju först på slutet av dagen som man.. vet vad man har gjort under dagen. Knappast att man vet det när man precis har gått upp. Om man inte är synsk eller något då vill säga.

Okej detdär var random. Vad jag egentligen ville få ut med detta inlägget var att jag fick en liten chock i dag. En positiv sådan, måste jag dock tillägga. Jag har nu sedan förra torsdagen gått runt och varit orolig över hur det gått på det senaste historieprovet, eftersom det kände sådär halvkasst när jag satt och skrev det. Trodde jag skulle få IG eller något. Nejmen, kanske inte riktigt så kasst. Men i allafall dåligt.

Men det visade sig att jag visst fått VG. Haha. Är det inte konstigt när man tror att man ska faila och så får man ändå ganska bra? Har hänt mig flera gånger. Blir lika förvånad varje gång. Jag sa bara "jag förstår inte hur detta gick till men jag är glad i allafall". Och det var det.

I morgon är jag ledig. Skojigt nog innebär det mycket pluggande. Har ju massa tid över liksom. Woho. Har två prov nästa vecka (ett på måndag och ett på tisdag) så det blir till att plugga stenhårt denna helgen. Hrm..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wohoo. :) Nu äre fredagsmyyyys (just had to).

2010-04-23 @ 11:49:01
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics