Rauwr

2010-04-11 | 22:42:28

Har haft en riktigt skön dag i dag. Har varit jättefint väder och ja, allt har bara varit gött. Solade lite förut också. Kändes som sommar <3

I kväll är sista kvällen på påsklovet, och det känns ju självklart lite tråkigt. Men man får göra det bästa av situationen. Är ju som jag skrev i föregående inlägg bara två månader kvar till sommarlovet nu.

Jag och Tilda ska i allafall njuta av sista kvällen med vaniljglass med chokladkross, chokladsås och en underbar film. Air America ska vi se. Har sett den många gånger nu på sistone. Haha. Men den är bra. Tror det är 7:e gången jag ser den nu på kort tid. En av mina nya favoritfilmer typ. Tror jag älskar den faktiskt?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sommmarlov nu tack! :o

2010-04-12 @ 20:10:20
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics