Tjoho

2010-04-17 | 13:31:45

Tre saker:

1. Det är soligt ute. Dom sa att det skulle regna, men det är soligt. Fattar ni hur glad jag är eller? Däremot blåser det typ storm men det gör ingenting. Huvudsaken är att det är sol!

2. Gina Tricot har ändrat utseende på hemsidan. Blev jättesnyggt tycker jag. Blev sur i går när jag gick in för att kolla lite och upptäckte att det var tillfälligt avstängt. Men nu såhär i efterhand är jag ju glad att det var det.

3. Jag vill sola.

Och ja, ha en härlig lördag allesamman :) Själv vet jag inte vad jag ska hitta på men något blir det alltid väl. Har en del skolarbete som måste göras också så i värsta fall blir det väl det jag siiter och gör. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics