13 augusti

2010-08-13 | 18:43:19

De två senaste dagarna har spenderats på stranden. Det har varit skithärligt, eftersom jag nästan hade gett upp hoppet om att värmen skulle komma tillbaka mer denna sommaren. Läste dessutom i går att det kommer in en ny värmebölja nu snart. Jippie!

Vädret har varit minst sagt konstigt på sistone. Det har varit soligt och varmt på dagarna och sen har det regnat och blixtrat loss på nätterna. Svenskt väder liksom, pff. Eller är det kanske bara här på västkusten vi har det så? Känns nästan som det i bland.

Hur som helst. Jag börjar få lite panik nu eftersom sommaren börjar lida mot sitt slut. Semester/sommarlovs-tiderna i allafall. Egentligen vet jag inte varför, eftersom jag inte har något att gå tillbaka till. Jobb eller skola. Men jag påverkas av andras ångest. Och så måste jag ju ta tag i detta snart och börja göra något. Inte skoj. Behöver en månad till att fundera.


Bild från några veckor sedan när jag var i Trollhättan. Nu är mitt hår en decimeter kortare, oho.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jah gud vad det åskade och höll på igår (här med).

Eeek, jag vill inte att sommaren ska vara slut. :/

2010-08-13 @ 20:21:38
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen - Med ett leénde på läpparna.

Det är skönt att fortfarande måpste gå till skolan (a) Hahah nä va dum jag är x)

2010-08-13 @ 20:42:39
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics