Erik vann!

2010-12-18 | 23:49:46

Erik vann Robinson 2010! Helt rätt person som vann tycker jag. Har hejat på honom i stort sett från första början. Ville att antingen han eller Daniel skulle vinna men eftersom Daniel röstades ut och sen inte vann en plats tillbaka in i tävlingen från flotten så var ju Erik den självklara vinnaren. Är så glad över det i allafall. Han förtjänade det verkligen. Grattis!



Daniel och Erik - the winner

Nu tänker jag så fort som möjligt försöka komma i säng. I morgon drar jag i väg till Säfsen och kommer hem igen nästa söndag. Kommer inte att blogga under tiden jag är borta så vi hörs igen då. Nu är det bara sex och en halv timme kvar tills jag ska gå upp. Jeez. Bye!


Kommentarer
Postat av: ellencarlsson

sv: ÄR DU HEMMA NU?!:D

hehe tack :)

2010-12-26 @ 18:41:16
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics