I am Legend

2010-12-12 | 23:18:36


Denna gick på tv nu i kväll och eftersom det var längesedan jag såg den, tänkte jag att jag kunde se den igen i dag. Har sett den några gånger förut och den är väldigt bra tycker jag. Sjukt hur en enda skådespelare (i stort sett då) kan bära upp en hel film. Respekt.

Något jag lade märke till under tiden jag kollade var att några av scenerna kändes längre än vad de brukar vara. Så detta var säkert någon slags extended version eller något, för vissa grejer minns jag inte från de andra gångerna jag kollat. Roligt med lite nytt jao.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sjukt bra är den.

2010-12-12 @ 23:47:58
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics