Jag är hemma

2010-12-26 | 19:09:22
Oj, vad denna veckan har gått fort! Känns som att det var i går jag satt här och skrev att jag skulle åka i väg till Säfsen och nu sitter jag här igen och har precis kommit hem därifrån. Dagarna har liksom bara swoshat förbi. Men det är väl så det är när man har roligt. För det är det jag har haft. Har haft en riktigt rolig och härlig vecka uppe i Säfsen med mycket snö, skidor, julmat och mys.

Men jag tror jag gör så att jag bloggar mer om det senare i dag eller i morgon. Känner att jag inte orkar det riktigt just nu, hehe. Måste liksom känna att jag kommit hem helt och hållet först. Jag är ju liksom här fysiskt men mentalt är jag fortfarande kvar där uppe och förväntar mig typ att se en massa röda små stugor när jag öppnar ytterdörren. Så att ja.. mer om det senare! Nu ska jag packa upp.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhååå! Skriv så fort du orkar och har tid och visa bilder! :DDDD



Hitta du chokladen? ;)))

2010-12-26 @ 19:18:40
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sjukt snabbt den veckan gick alltså, frust.

2010-12-27 @ 00:07:47
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics