Mellandagsrea

2010-12-30 | 20:25:07

Kom hem nu för en stund sedan från stan. Har varit nere på mellandagsrean med Tilda och shoppat lite. Köpte sammanlagt 8 saker, men de orkar jag inte visa upp i dag. För dåligt ljus för att göra kläderna rättvisa typ. Får ta kort på dem i morgon i stället. Nordstan stängde 20.00 i dag och vi stannade väl till typ halv eller något. Åt även på Burger King innan vi rörde oss hemåt. Var riktigt hungrig efter att ha sprungit runt så mycket inne i butikerna så det var gott. Hehe. Nu ska jag nog se på film eller något snart. Nyår i morgon!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ohoy vad det handlats! Kan inte ens minnas vad jag köpt. Ska bli spännande att öppna upp påsarna och kolla snart, åhåh.

2010-12-30 @ 20:49:48
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

VISA KLÄDERNA SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!



Sv: Klipp dig som jag! fast jag vill ha DITT Hår, ialf längden :O Maaaaaah!

Jag vågade inte gå in på H&M efter Lindex, var rädd att bli av med alla pengar... :( fniss. Men ska dit imorgon :W

2010-12-30 @ 21:09:58
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics