28 februari

2010-02-28 | 20:57:10

Pappa har köpt en ny dator. Så nu har vi tre datorer i hemmet. I like. Tilda har en i sitt rum, jag har en i mitt och hans nya är stationerad i vardagsrummet, där tvn får agera skärm. Satt där nu en stund förut. Man måste älska stora skärmar alltså. Nu känns plötsligt min normala väldigt liten. Haha.

En annan bra sak som har hänt i dag är att Tilda laddat ner och bränt ut alla tre "Tillbaka till framtiden" filmerna. Dom gick på tv nu tre lördagar i rad (den senaste i går) och ja, jag älskar dom. Varje gång jag ser dom väcks någonting i mig. Something good. Jag växte typ upp med dessa filmer! Och nu kan jag se dom hur ofta jag vill. Att vi inte tänkt på detta tidigare egentligen. Hehe. Men aja, det gjorde mig glad i allafall.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tillbaka till framtiden <3 Onomnom.

2010-02-28 @ 21:08:34
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics