Första februari

2010-02-01 | 23:17:24

Skoldagen i dag gick snabbt. (Kanske för att jag bara hade en lektion då, men i allafall). Hade Matte B och tro det eller ej men det kändes faktiskt jäkligt bra. När jag gick i från lektionen förra onsdagen kände jag att jag inte fattade ett skit. Men efter i dag så är jag mer positiv till kursen. Jag är liksom sån; när jag förstår vad jag håller på med så "älskar" jag matte, och när jag inte förstår så hatar jag det. Kan vända på en sekund.

När skolan var slut och jag precis kommit hem, fick jag höra av Tilda att Zarah kommer över lite senare. Hon kom vid ungefär fyra-tiden. Vi satte oss framför tvn såklart. Hamnar alltid där, hehe. Kollade först på filmen Jumper, och sedan på Grammy Awards 2010 (som vi spelade in i går natt då den sändes live). Tycker den var bra, men väldigt lång. Och de flesta uppträdandena var inte sådär jättespeciella. Jag finner inget nöje i att sitta och kolla på band/artister jag aldrig hört talas om förr uppträda. Det blir rätt boring. Men all in all var det bra. Fast MTV Europe Music Awards 2009 var klart bättre!

Höjdpunkterna var när Adam Sandler kom upp på scenen och snackade lite, och när Eminem framförde en låt tillsammans med två andra (som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på). Beyonce var också riktigt grym, as always. En sak jag dock störde mig på var när Taylor Swift vann pris för "Album of the year". It should have been Beyonce! (Haha). Och om inte hon, så Lady Gaga. Seriöst dom förtjänade det mycket, mycket mer.

Bara jag som inte fattat grejen med Taylor Swift btw? Hon är inte ens bra. Tänker bara skriva vad jag såg att någon annan hade kommenterat på en annan blogg om henne: att hon är en väldigt beige artist. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Taylor Swift är ju inte ens bra om någon nu frågar mig. Ser inte något STORT i hennes låtar. :P

2010-02-02 @ 18:24:02
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Håller med om att det var lite konstigt att Taylor Swift vann. Beyonce skulle självklart ha vunnit det priset av de som var nominerade.



Green Day var FINA också, mååhhrr! <3

2010-02-02 @ 19:16:59
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics