Sportlov

2010-02-15 | 15:56:54

Jippie! Nu har jag äntligen sportlov. Min enda lektion i dag gick bra och det blev inte så mycket eget arbete utan mest genomgång. Däremot var det även på denna lektion som jag insåg att mitt så kallade "lov" inte kommer att bli så lugnt som jag hade hoppats på.

Vi fick ett lösblad med rätt så många uppgifter som vi ska ha gjort till onsdagen efter lovet. (Jag vet, vi har mycket tid på oss men i allafall). Dessutom ska vi också ha räknat ganska många sidor på egen hand i boken, och så har jag naturkunskapsprov på två kapitel första dagen efter lovet. Så det blir till att plugga rätt mycket.

Men ja, jag ska nog kunna klämma in lite lugna stunder emellan allt detdär också. Har planerat att kolla på väldigt mycket filmer bland annat. Hehe.

Känns som att det är lite brist på bilder här nu och bara väldigt mycket text, så jag slänger in några bilder jag tog häromdagen när jag provade en snygg kort skinnjacka inne på Lindex. Jag gillade den faktiskt. Kanske ska köpa? Eller något liknande i allafall. Har länge viljat ha en kort skinnjacka i MC-modell.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu jäklar ska här ses på film! :)

2010-02-15 @ 21:42:30
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: anna

gud vad skönt med sportlov! och snyggt med ränder :)

2010-02-16 @ 15:29:19
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grr... jag vill ha sportlov NU

2010-02-17 @ 14:37:07
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics