Vi ska se Green day

2010-02-26 | 16:51:18



I sommar, lördagen den 5:e juni, ska jag och Tilda se Green Day spela på Ullevi. Vi bokade biljetterna i dag och kommer att sitta på läktaren. Jag hade helst stått i publikhavet på planen, men blev övertalad om att vi skulle ha sittplats. Kanske lika bra det. Så man kan röra sig lite mer. Hehe. Kommer bli skitkul i allafall. Jag älskar konserter! Även om jag inte ens är sådär jätteinne på bandet som spelar så gillar jag att gå bara för upplevelsens skull. Förhoppningsvis blir inte heller detta den enda konserten jag kommer att vara på i sommar. Festival någon?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

GREEN DAY GREEN DAY GREEN DAY! Jag ska se Green Day, VI SKA SE GREEN DAY!

Palla stå, vi hade blivit mosade och jag hade drunknat och inte sett något :$

:D :D :D :D <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-26 @ 17:07:30
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics