Håltimme

2010-01-26 | 14:29:01

Eftersom jag har en tre timmars lång håltimme på tisdagar och bor rätt nära skolan, så passar det ju utmärkt för mig att sticka hem den stunden och äta lunch och göra andra saker jag hinner. Hade ju självklart hellre haft två lektioner i rad och sedan slutat, i stället för att behöva gå hem och sen tillbaka dit. Men nu är det ju inte så och jag får försöka få det att fungera i allafall.

Nu har jag varit hemma sedan ungefär tjugo över tolv. Åt en Varma Koppen med thailändsk currykyckling och två mackor till lunch, samtidigt som jag satt och kollade på "The Ellen Degeneres Show". Hon är för rolig alltså. Bjuder verkligen på sig själv och har oftast bra gäster och roliga extrainslag. 

I dag tex var Robert Pattinson där. Det var roligt att se. Publiken slutade aldrig att skrika typ. Men det är han väl van vid nu får man anta. Nu tänker han nog inte på det på samma sätt längre. Men efter den första filmen kommit ut måste det ha varit lite som en chock med alla stalkers och skrikande fans. Men visst njuter de säkert lite av det också. Hade jag gjort i allafall.

Nu ska jag strax tillbaka till skolan igen och ha Samhällskunskap, och sedan slutar jag vid fyra. Vet inte vad jag ska göra efter det men i kväll ska jag ju upp och åka skridskor i gen i mörkret. Ser fram emot det! Kuuligt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var kul det med Pattinson, att de aldrig slutade skrika, haha. :)

2010-01-26 @ 16:27:09
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Robert Pattinson... mums på den karln alltså

2010-01-27 @ 20:53:49
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics