14 juli

2010-07-14 | 21:30:58

I dag har jag, kort sammanfattat:

* Gått upp sent (as usual, bästa med att vara ledig, helt klart)
* Ätit pizza till middag (den starkaste jag kunde hitta med massa piri-piri, nam)
* Sett fem stycken flygplan flyga väldigt lågt inom en väldigt kort tid (de skulle landa dårå)
* Badat två gånger (var superskönt, måste ha varit minst 22 grader i vattnet)
* Döpt en fiskmås till Skurbert (tyckte det var fint och orginellt)
* Blivit medlem på Twitter (okej, det var egentligen i går kväll men whatever)


Crazy day, huh? Haha, nej jag vet men ändå. Saker blir vad man gör dem till. Nu ska jag nog snart koka en kopp te och ta några mackor och sätta mig och glo på en film. Eller ännu bättre.. Stargate Atlantis. <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skurbert ahahahah!

2010-07-14 @ 21:34:13
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skurbert? O.o hahahah omg xD



twitter är superduper mega tråkigt :( Typ... (a)

2010-07-14 @ 22:29:29
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics