23 juli

2010-07-23 | 15:30:07

Gick ner till skolan vid ett-tiden i dag för att hämta ut mina betyg (nej, vi får dem inte hemskickade utan måste gå och hämta ut dem själva). När jag kom dit såg jag att det inte öppnade förrän halv två. Så då gick jag runt på stan i en halvtimme och kollade i affärer. Tiden gick ganska snabbt. Jag gick tillbaka till skolan fem över halv och då var det öppet. Kändes rätt skumt att vara där nu på sommarlovet. Det var helt tomt och tyst överallt.

I kväll blir det bio, och vi ska se filmen Knight and Day. Ska bli kul, för den verkar väldigt rolig och bra. Men innan dess ska vi gå och äta buffé på kinan. Ska vara där vid fem ca för jag troor buffén stänger klockan sex.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha va jobbigt att behöva gå o hämta betygen xD

2010-07-24 @ 21:04:07
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics